ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Ion Gavrilescu, cofondator, FieldOS - platformă pentru managementul angajaţilor care lucrează pe teren: Ţintim venituri de 0,8 - 1 mil. euro pentru 2025. Suntem destul de aproape de break-even, în acest an probabil vom fi şi pe profit

14 ian 2025 Autor: Adrian Seceleanu

Start-up-ul a obţinut la finele anului trecut o investiţie de 0,5 mil. euro de la BCR Seed Starter Finanţările totale obţinute de companie se ridică la 1,7 mil. euro.

FieldOS, un start-up care a dezvoltat o platformă pentru managementul angajaţilor care lucrează pe teren şi al resurselor acestora, estimează că va închide anul acesta cu venituri de peste două ori mai mari decât în 2024, de 800.000 – 1 milion de euro.

„Ţintim venituri de 800.000 de euro - un milion de euro pentru 2025“, a declarat Ion Gavrilescu, cofondator al FieldOS, în cadrul emisiunii ZF IT Generation. „Suntem destul de aproape de break-even. În 2025 probabil vom fi şi pe profit“, a adăugat el. 

Compania fondată de Ion Gavrilescu şi Cristian Dragomir oferă practic soluţii de digitalizare pentru aşa-numitul segment de lucrători „blue collar“. „Noi digitalizăm zona de blue collar - tehnicieni de service, personal de curăţenie, şoferi, agenţi de pază. Oferim o soluţie de task management în care le dai sarcini acestor oameni şi le integrezi în activitatea firmei şi în structura informaţională a firmei“, a explicat Ion Gavrilescu.

Start-up-ul a închis la finele anului trecut o rundă de 0,5 mil. euro cu BCR Seed Starter, ducând astfel finanţările totale atrase de companie la 1,7 milioane de euro.

Pe lângă finanţare, acces la experţi şi potenţiala integrare a FieldOS în ecosistemul BCR George, care ar facilita adopţia platformei de companii, este foarte important şi că banca poate introduce start-up-ul unor potenţiali clienţi mari, a spus Gavrilescu. În condiţiile în care toată lumea se confruntă cu o „inundaţie“ de e-mailuri de la companii care vor să vândă ceva, o introducere făcută de BCR contează enorm, a spus el.  

„Când toată lumea încearcă să vândă şi dă foarte multe e-mailuri, ai un avantaj extraordinar de mare în momentul în care ai un «warm intro».“ 

„Cred că e 1000x acel avantaj în momentul în care ai un «warm intro» de la BCR, adică vii cu un super-vot de încredere“, a mai spus reprezentantul FieldOS.

Potenţialul de creştere al companiei este unul semnificativ, în condiţiile digitalizarea pentru lucrătorii care desfăşoară activităţi pe teren e la început. „La nivel mondial, 80% din forţa de muncă este pe teren, sunt 2,7 miliarde de oameni care nu au lucrat cu softuri, nu sunt obişnuiţi cu asta - practic îi oferi un telefon şi un software cuiva de la curăţenie sau cuiva unui tehnician sau unui agent de pază - practic poate fi prima oară când se pune un software în mâna unui lucrător din aceste industrii. Iar în momentul de faţă dacă nu digitalizezi nu ai informaţie de la oamenii aceştia. Noi am dezvoltat acest software tocmai pentru aceşti oameni care execută sarcini simple, dar multe şi nesupravegheate.  În momentul de faţă cu tot AI-ul, cu tot ce se întâmplă, informaţia şi datele sunt cheia“, a spus Ion Gavrilescu.

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR