ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Radu Lepădatu, cofondator, BookLab - platformă online pentru personalizarea basmelor terapeutice dedicate copiilor: Avem în derulare o companie de crowdfundind pe platforma Consolid8 prin care vrem să strângem 20.000 lei

27 ian 2023 Autor: Ioana Nita

♦ Echipa BookLab a finalizat până acum şase poveşti terapeutice, iar până la finalul acestui an şi-a propus să ajungă la 10 poveşti pentru cele mai întâlnite nevoi de la părinţi.

Start-up-ul BookLab (fost BookMe) lansat la începutul anului trecut, care a dezvoltat o platformă online pentru personalizarea bas­melor terapeutice dedicate copiilor, şi-a propus să strângă 20.000 lei prin intermediul platformei Consolid8, campania fiind iniţiată recent şi derulându-se pe perioada a peste 40 de zile. La finalul campaniei, start-up-ul şi-a propus să lanseze public platforma BookLab. Iniţial, lansarea oficială a platformei urma să aibă loc la finalul lunii septembrie 2022.

„Am amânat lansarea iniţială a platformei şi am hotărât să creăm o campanie de crowdfundig, adică o campanie în care putem oferi acces anticipat părinţilor la proiectul nostru şi la platforma noastră, sub schimbul unui ajutor pentru nişte recompense. Adică, părinţii pot intra pe campania de crowdfunding, disponibilă pe site-ul Consolid8, şi pot accesa şi achiziţiona de pe platforma respectivă anumite recompense, mai exact cărţi personalizate terapeutice pentru copiii lor, în diverse formate. Şi aşa ei ne pot susţine să finalizăm proiectul. Mai sunt aproximativ 45 de zile disponibile în care părinţii pot alege una din recompensele oferite, iar la finalul campaniei sperăm că vom putea şi lansa platforma live“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update, Radu Lepădatu, cofondator al BookLab.

Start-up-ul creează şi perso­na­lizează basme pentru copii, adresând nevoile moderne ale acestora – spre exemplu, copilul petrece prea mult timp pe telefon sau mănâncă prea mult fast food. Personalizarea basmelor se face în trei paşi: părinţii trebuie să aleagă nevoia pe care o identifică la copilul lor – pot alege până la şase nevoi, situaţie în care vor primi şase basme, apoi trebuie să completeze genul, vârsta – iar aici se notează şi numele copilului, care devine personajul principal din basm.

„Avem echipă de psihologi ce ne ajută în crearea anumitor basme terapeutice care acţionează pe nevoile moderne ale copiilor, precum anxietate, dependenţe sau frici, iar noi personalizăm prin platforma noastră aceste basme cu numele şi aspectul copilului, dar şi vârsta sa, şi le oferim într-un aspect plăcut copiilor şi oferim în plus şi un mic ghid pentru părinţi, astfel încât să-i fie aproape copilului pe parcursul dezvoltării“, a explicat el.

Până în prezent, start-up-ul a reuşit să finalizeze şase poveşti terapeutice, iar până la finalul acestui an şi-a propus să ajungă la 10 poveşti pentru cele mai întâlnite nevoi de la părinţi.

„Platforma este gata aproximativ 99%, deci sperăm ca la sfârşitul lunii februarie sau cel târziu la începutul lunii martie să fie disponibilă public pentru toţi părinţii ce îşi doresc să-şi achiziţioneze o carte educativă şi terapeutică pentru copiii lor.“

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR