Angajaţii s-ar putea transforma în prioritatea principală a companiilor. Unele dintre cele mai recente studii şi statistici indică o nevoie de dezvoltare a oamenilor din middle managementul unor companii, care la rândul lor trebuie ca la finalul acestui proces să fie 100% capabili să ajute angajaţii să se organizeze, să planifice şi să prioritizeze obiectivele unei companii. Potrivit Luizei Banyai, consultant în Transformare Organizaţională, schimbarea trebuie să vină de sus în jos iar accentul trebuie să cadă pe dezvoltarea oamenilor.
„Sunt nişte statistici de la World Economic Forum, Korn Ferry , Mercer, care vin şi spun că anul 2025 este un an în care trebuie să se regândească investiţia în dezvoltarea abilităţilor de middle management într-un mod organic, uitându-ne spre zona de planificare, organizare, prioritizare, dezvoltarea oamenilor, din două perspective: reskilling şi upskilling”, a spus Luiza Banyai , consultant în Transformare Organizaţională, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Mai mult, consultantul în Transformare Organizaţională, subliniază că HR-ul va avea de jucat un rol din ce în ce mai important în construirea mediului ideal pentru toţi oamenii din companii, indiferent că sunt manageri sau angajaţi fără roluri superioare, în care soluţiile şi munca în echipă fără prejudecăţi să ducă la performanţă.
„Este important ca zona de HR să revină în faţă, să nu iasă din zona aceasta executantă şi să devină din nou acea funcţiune care ajută la crearea „cuibului”, în care managementul şi angajaţii să poată să construiască împreună, fără frici, ceea ce se va întâmpla în viitor, pentru că viitorul nu e atât de departe”, a punctat Luiza Banyai.