ZF Live

Alexandra Faciu, Orange: Oamenii folosesc din ce în ce mai mult dispozitivele wearable pentru a-şi monitoriza zilnic paşii făcuţi, caloriile arse, durata sau calitatea somnului

Autor: Greta Bogdan

26.08.2015, 15:13 363

Orange, primul jucător de pe piaţă care a adus în România gamele de accesorii wearable, are 30% din venituri doar din vânzările de  brăţări “inteligente” Fitbit Flex, a spus Alexandra Faciu, senior product manager în cadrul Orange, la emisiunea de business, ZF Live.

În doi, trei ani estimăm că unul din doi utilizatori de smartphone va avea la mână un wearbles”, a spus Alexandra Faciu.  

Fitbit Flex, unul dintre cele mai vândute gadget-uri pentru fitness de pe piaţa locală potrivit retailerilor, le permite utilizatorilor să îşi monitorizeze activitatea de zi – paşii făcuţi, distanţele parcurse, caloriile arse, precum şi durata şi calitatea somnului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO