ZF Live

Dragoş Anastasiu, Eurolines la ZF Live: Pentru prima dată am avut un charter pentru Maldive de Revelion

13.01.2015, 14:19 181

2014 a fost un an în care ne-am atins ţintele şi în care ne-am dezvoltat, în pofida unei pieţe care nu a avut nimic spectaculos, industria turismului înregistrând o creştere nesemificativă de 2-4%, a adăugat Anastasiu.

Noi am reuşit să creştem mai mult, asta însemnând că piaţa începe să se consolideze, a precizat proprietarul grupului Eurolines.

Brandul a reprezentat factorul principal pe care s-a bazat compania în realizarea creşterii de 30%, conform lui Anastasiu.

„Pentru creştere ne-am bazat pe brand. Clientul cumpără brandul în sensul de siguranţă. Turismul este o industrie în care plăteşti în avans, noi chiar promovăm această practică. Atunci când plăteşti în avans contează foarte mult să ai încredere în compania respectivă şi în serviciile pe care ţi le oferă”, a spus Dragoş Anastasiu.

Click aici pentru înregistrarea integrală a emisiunii ZF Live de marţi, 13 ianuarie 2015

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO