ZF Live

Georgeta Grecu, director general al Hotel Cişmigiu, la ZF Live: S-au dus zilele în care clienţii aveau nevoie numai de apă caldă şi de un pat

Autor: Sorin Pâslaru

02.04.2013, 15:08 589

“S-au dus zilele în care clienţii aveau nevoie numai de apă caldă şi de un pat. Au nevoie de servicii, de personal prietenos care să anticipeze dorinţele, de o localizare foarte bună”, a spus Georgeta Grecu, directorul general al Hotel Cişmigiu, în cadrul emisiunii ZF Live de marţi

Hotelul Cişmigiu are apartamente care sunt închiriate de clienţi pe termen lung, de 6 -12 luni. În medie, un client longstay, plăteşte 2.000 de euro, preţul variind în funcţie de facilităţile dorite. Motivul principal pentru care expaţii aleg varianta hotelului pentru o şedere pe termen lung îl reprezintă flexibilitatea oferită în regim hotelier în comparaţie cu varianta închirierii unei locuinţe.

Pentru renovarea clădirii s-au investit în jur de 15 milioane de euro, a precizat Georgeta Grecu. De asemenea, ea estimează venituri de 1 milion de euro pentru anul acesta.

“Ca la fiecare doi ani, ne bucurăm cu toţii că se organizează Festivalul George Enescu. Ne-am dori mai multe evenimente de genul acesta în capitală”, a spus Georgeta Grecu. Ea a mai adăugat că Bucureştiul are nevoie să fie mai bine promovat ca destinaţie culturală, de turism şi citybreak.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO