ZF Live

Mihai Drăgan la ZF Live: În România există un potenţial mai mare pentru publicitatea de pe dispozitivele mobile decât pentru vânzarea efectivă de aplicaţii

Autor: Cătălina Butan

04.04.2013, 14:55 163

Explozia smartphone-urilor a dus implicit la o creştere a aplicaţiilor pentru dispozitive mobile. Din punct de vedere financiar însă, în România nu se caştigă foarte mult din vânzarea propriu-zisa de aplicaţii. Cu toate acestea există un potenţial destul de mare pentru publicitatea de pe dispozitivele mobile, consideră Mihai Drăgan, fondator MBDragan, agenţie de advertising, unul din pionierii aplicaţiilor de smartphone în România.

Pe piaţa locală există aproximativ 1.000 de aplicaţii mobile atât pentru sistemul Android cat şi pentru cele cu iOS, potrivit lui Cosmin Pachiu, din cadrul departamentului Mobile Mediafax Group

Urmariţi video pentru mai multe detalii despre industria aplicaţilor mobile în Româania precum şi despre cele mai utilizate astfel de programe pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO