ZF Live

​Mihail Gîrneţ, Bob Concierge: Am văzut o explozie a comerţului online la nivel de România, pandemia a crescut mult importanţa online-ului în comerţul românesc şi din regiune

16.08.2022, 19:00 126

♦ „Practic, toate activităţile noastre au început să se desfăşoare cu implicări online. Astfel, dăm de problemele de infrastructură, dăm de problemele de profitabilitate. Atunci când încerci să faci un business cât mai apropiat de client apar costuri, iar costurile astea trebuie cumva gestionate, automatizate. Şi de aici a apărut şi ideea noastră de a veni şi a suplimenta soluţiile pe care le au companiile în zona de «last mile», adică ultimul pas până la client.“

Mihail Gîrneţ, CEO al Bob Concierge, un start-up local care a dezvoltat de la zero un dispozitiv automatizat de vânzare de produse şi servicii pentru scările din complexurile rezidenţiale, subliniază că a văzut o explozie a comerţului online la nivel de România, pandemia a crescut mult importanţa online-ului în comerţul românesc şi din regiune, iar ideea businessului său a venit în acest context, când multe companii aveau nevoie de soluţii în ultimul pas în livrarea de produse către clienţii lor.

„În ultimul deceniu am tot văzut dezvoltarea logisticii B2C (business to consumer), iar ceea ce am văzut dezvoltare în B2B în logistica mondială urma să se întâmple şi în zona business to consumer. Şi am văzut explozia a comerţului online la nivel de România, practic toate activităţile noastre au început să se desfăşoare cu implicări online. Pandemia a crescut mult importanţa online-ului în comerţul românesc şi din regiune, din lume. Se adevereşte că tot ce am crezut noi în ultimul deceniu se întâmplă cu paşi rapizi. Astfel, dăm de problemele de infrastructură, dăm de problemele de profitabilitate. Atunci când încerci să faci un business cât mai apropiat de client apar costuri, iar costurile astea trebuie cumva gestionate, automatizate. Şi de aici a apărut şi ideea noastră de a veni şi a suplimenta soluţiile care pe care le au companiile în zona de «last mile», adică ultimul pas până la client“, a declarat Mihail Gîrneţ în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO