Innova Interiorism, o firmă din Bucureşti care vinde mobilă, a reuşit să ajungă la afaceri de 1,5 milioane de euro în România pe nişa produselor de lux şi să evolueze într-o piaţă care a scăzut pe acest segment, a declarat la ZF Live Şerban Cismărescu, partener al Innova Interiorism.
„Noi de patru ani ne-am schimbat portofoliul de producători, l-am crescut foarte mult. Am evoluat şi noi odată cu piaţa, am trecut prin toate etapele. Targetul nostru nu este doar un client de lux. Dacă vorbim despre segmentul de lux, nu au fost schimbări majore. Din zona celor care îşi permit produse de lux s-a manifestat o cumpătare, aşa că piaţa a mai scăzut“, a spus Cismărescu.
Vânzările pe segmentele de lux, fie că este vorba de mobilă sau îmbrăcăminte, rămân în general constante de la an la an. De asemenea, Şerban Cismărescu a subliniat că în segmentul de lux nu sunt mulţi competitori care să fi intrat în piaţă. „Nu au apărut mulţi jucători noi care să parieze pe piaţa românească. Au venit câteva branduri noi şi nişte francize. Au apărut şi nişte branduri inventate, dar care sunt tot ale celor de pe piaţă. Sunt şi competitori care au închis.“