ZF Live

ZF Live, Alexander Simionescu, RTR: La Renault Technologie Roumanie proiectăm cap-coadă maşini, nu componente şi participăm la dezvoltarea tehnologiilor viitorului

Autor: Bogdan Alecu

21.12.2020, 00:07 239

♦ Cei 2.500 de angajaţi din cadrul Renault Technologie Roumanie funcţionează ca o entitate de bază, nu una satelit, iar inginerii români proiectează de la zero viitoarele maşini Dacia şi chiar proiecte pentru Renault ♦ „Este o dovadă a ceea ce poate face o inginerie în România. Nu mă refer doar la ingineria auto, ci interdisciplinar“.

Inginerii din cadrul Renault Technologie Roumanie au avut o contribuţie directă la crearea platformei CMF-B a Grupului Renault, utilizată atât de noile generaţii ale Renault Captur sau Clio, cât şi de noile Sandero sau Logan. Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, modelele produse la Mioveni utilizează aceeaşi platformă tehnică cu cele mai noi modele Renault.

„Noi am participat activ la dezvoltarea platformei CMF-B. Este o activitate de zi cu zi într-un centru de inginerie, nu a fost ceva în plus pe care noi l-am făcut în mod special. Inginerii români au lucrat şi ei la proiectarea platformei, aşa cum tot inginerii români lucrează la calibrarea şi proiectarea motoarelor nu doar pe cele pentru Dacia, ci şi pentru alte gamei Renault, la fel cum şi inginerii de la direcţia de sisteme lucrează pentru componente utilizate pe toate modelele. Lucrăm transversal în grup şi evident inginerii de la teste/validări, o fac pentru modele din întreg grupul“, a spus Alexander Simionescu, directorul general al Renault Technologie Roumanie (RTR) în cadrul emisiunii ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO