♦ ING România are 1,5 milioane de clienţi persoane fizice şi 1,1 milioane sunt utilizatori activi, folosind lunar aplicaţia Home’Bank, susţine Alina Iacomi de la ING Bank.
Piaţa de internet banking şi mobile banking a avut parte în ultimii 10-15 ani de o revoluţie, iar într-un deceniu aplicaţiile de internet banking au ajuns să aibă o suită întreagă de operaţiuni, servicii şi produse bancare, a spus Alina Iacomi, tribe lead digital la ING Bank România, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Ea anticipează că pentru următorii 10 ani sunt şanse să vedem o altă revoluţie.
„Dacă ne uităm la ultimii 10-15 ani în această piaţă a internet bankingului şi a mobile bankingului eu cred că putem afirma că am văzut o revoluţie. Primele telefoane mobile de tip intelligent, cu touch screen prindeau teren, iar acum 15 ani vorbeam de internet banking şi vizualizam extrasul de cont şi iniţializam plăţi. Am ajuns 10 ani mai tarziu în 2021 cu o suită întreagă de operaţiuni, servicii şi produse bancare puse la dispoziţia clienţilor printr-o aplicaţie de internet banking. Pentru următorii 10 ani sunt şanse să vedem o altă revoluţie“, susţine Alina Iacomi.