ZF Live

ZF Live. Alina Iancu, fondator Revino Cheese and Wine: Oamenii sunt mai precauţi, iar bugetele au scăzut cu 40-50% faţă de o perioadă normală

Alina Iancu: Pandemia a venit nou în piaţă cu o comunitate de oameni care vor să susţină produsele made in Romania, nu doar să le achiziţioneze. Aici mă refer la a veni cu o imagine mai bună a produselor, care s-a dezvoltat foarte mult. Susţinem producătorii prin a le cumpăra produsele şi îi susţinem şi printr-o imagine mai bună. Dorinţa de e consuma româneşte şi imaginea produselor va creşte acest segment.

Alina Iancu: Pandemia a venit nou în piaţă cu o comunitate de oameni care vor să susţină produsele made in Romania, nu doar să le achiziţioneze. Aici mă refer la a veni cu o imagine mai bună a produselor, care s-a dezvoltat foarte mult. Susţinem producătorii prin a le cumpăra produsele şi îi susţinem şi printr-o imagine mai bună. Dorinţa de e consuma româneşte şi imaginea produselor va creşte acest segment.

Autor: Alexandra Matei

07.05.2021, 18:40 150

„Businessul depinde de două mari sărbători, Paştele şi Crăciunul şi, în rest, de evenimentele corporate”.

Alina Iancu, fondatoarea Revino Cheese and Wine, un business care oferă pachete gastronomice ce conţin brân­ze­turi, specialităţi din carne şi vinuri, susţine că cel mai mare profit al afacerii sale este adus de două dintre cele mai im­por­tante sărbători, Crăciunul şi Paştele şi de zona corporate.

Cei mai mulţi dintre clienţi preferă, spune ea, să ofere în dar pachetele cu produse 100% româneşti. De Crăciun, s-au vândut 1.000 de astfel de pachete, însă de Paşte, vânzările s-au înjumătăţit, precizează aceasta, întrucât oamenii au devenit mai cumpătaţi pe fondul pandemiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO