♦ Spark Hospitality, care se ocupă de operarea comercială a resortului, a fost înfiinţată în urmă cu doi ani pentru a oferi know-how deţinătorilor de hoteluri independente.
Gura Portiţei, una dintre cele mai atractive destinaţii din România, aflată între Marea Neagră şi limanul Goloviţa din Delta Dunării, devine noul pol de interes în turismul autohton odată cu finalizarea unei investiţii de 10 milioane de euro în modernizarea completă a resortului de pe insulă. Proiectul a fost realizat în principal din fonduri proprii, completate de accesarea fondurilor europene prin trei linii de finanţare. Complexul, care s-a redeschis după un proces de renovare, include acum 50 de bungalouri reamenajate şi patru vile noi cu 80 de camere, după ce s-au demolat clădiri mai vechi. „Practic, dacă te uiţi în dreapta vezi marea, dacă te uiţi în stânga vezi Delta şi simţi efectiv ambele vibe-uri, în funcţie de unde stai. Este fantastic să ai două experienţe într-o singură vacanţă“, a declarat Alina Toie, managing partner al Spark Hospitality, compania care coordonează partea comercială a resortului. Cu o experienţă de peste 10 ani în lanţul Hilton, ea a înfiinţat în urmă cu doi ani compania Spark Hospitality împreună cu Cosmina Bucerzan, un executiv cu 12 ani de experienţă în Intercontinental. Compania şi-a asumat managementul comercial integral al resortului de la Gura Portiţei.
„Suntem singurii furnizori ai acestor servicii pentru hotelurile din portofoliul nostru. Gestionăm întreg fluxul comercial, inclusiv relaţia cu Booking sau personalul intern, acolo unde este cazul“, a explicat ea.