ZF Live

ZF Live. Ana Maria Mihăescu, membru în conducerea Raiffeisen Bank România: În business va fi nevoie de acum de un echilibru între dorinţa investitorilor de a avea profit şi binele comunitar. Actuala criză a demonstrat că este mai importantă o producţie locală pentru a nu exista întreruperi în lanţurile valorice, decât costurile mai mici

Autor: Miruna Diaconu

05.07.2020, 11:23 593

Companiile trebuie să înceapă să îşi evalueze impactul ecologic, social, dar şi din punct de vedere al guvernanţei, iar în măsura în care acest impact se află la un nivel cores­pun­zător vor primi mult mai uşor finanţare, iar aceas­ta este direcţia către care ar trebui să mear­gă companiile, spune Ana Maria Mihă­es­cu, membru al boardului Raif­feisen Bank Ro­mânia, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Cred că vom avea o nouă relaţie econo­mică de bază şi primordial într-o activitate economică este impactul social, echilibrul care se face între dorinţa investitorilor de a avea profit şi binele comunitar. Modelul economic de dinainte în care investitorii veneau, îşi puneau la risc capitalul şi la sfârşit hotărau cu cât participă la binele comunitar nu mai e un model acceptabil. Presiunea societăţii va fi spre reorientarea cu prioritate a activităţii economice inclusiv a investi­to­rilor privaţi şi a statului, care după pandemie va deveni un jucător semnificativ spre binele social“, spune Ana Maria Mihăescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO