„Piaţa în sine este foarte dinamică şi ce vedem la brandurile cu care noi lucrăm acum este dorinţa lor de a deveni lideri. Ce se mai vede în piaţă este extinderea internaţională. Sunt companii care se uită la zona de listare pe Bursă, pe Bursa românească sau pe burse internaţionale.”
Piaţa de marketing şi comunicare din România este în continuare dinamică, companiile de pe piaţa locală iau măsuri pentru a fi lideri în sectoarele lor de activitate şi chiar urmăresc să iasă pe pieţe internaţionale cu businessul lor, susţine Anca Rarău, fondatoare şi managing partner al platformei de consultanţă în branding şi marketing strategic Brandocracy.
„Piaţa în sine este foarte dinamică şi ce vedem la brandurile cu care noi lucrăm acum şi care vin către noi este dorinţa lor de a deveni lideri şi eforturile pe care le fac brandurile să devină lideri sau să fie în primii trei măcar în piaţa lor. Sunt companii care se uită la zona de listare pe Bursă, pe Bursa românească sau pe burse internaţionale. Ce se mai vede în piaţă este extinderea internaţională, brandurile îşi doresc să iasă din ţară, să meargă către pieţele internaţionale”, a spus ea în cadrul emisiunii de business ZF Live.
În plus, ea a subliniat importanţa marketingului şi comunicării în a face faţă crizelor economice. Companiile care aleg să comunice activ şi să ia măsuri sunt cele care pot să iasă câştigătoare din orice criză.