„MBA-ul nu înseamnă o diplomă, înseamnă cunoştinţele pe care le acumulezi, le dezvolţi, înseamnă networking, înseamnă studiile de caz la care eşti expus, nu este vorba despre diplomă aici. Cred că deja avem ani buni în România de când diploma nu prea mai contează. Este o realitate.”
Un program de executive MBA le dă absolvenţilor o viziune de ansamblu asupra modului în care funcţionează businessul, o înţelegere asupra funcţionării unei companii, le acoperă anumite lipsuri de cunoştinţe şi îi ajută să facă anumite legături, crede Andrada Busuioc, director de comunicare la Sphera Group, operatorul în sistem de franciză al lanţurilor de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România.
„MBA-ul nu înseamnă o diplomă, înseamnă cunoştinţele pe care le acumulezi, le dezvolţi, înseamnă networkingul pe care îl faci, înseamnă studiile de caz la care eşti expus, nu este vorba despre diplomă aici. Cred că deja avem ani buni în România de când diploma nu prea mai contează. Este o realitate. (...) Un MBA îţi oferă de fapt o înţelegere asupra businessului, îţi acoperă lacunele pe care le ai în anumite zone, îţi aprofundează alte zone şi te ajută şi să faci anumite legături, să ai privirea aceea de ansamblu. Feedbackul pe care l-am primit de la toţi cei care au făcut un MBA a fost exact acesta: dacă eşti într-o poziţie de middle management şi mai sus şi vrei şi mai mult de atât, este musai să faci un MBA”, a spus Andrada Busuioc în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Ea este unul dintre câştigătorii burselor acordate de ZF şi WU Executive Academy, generaţia 2024-2026, cu o bursă de 13.500 de euro.