ZF Live

ZF Live. Andreea Moldovan, general manager, Avon SEE: Provocarea în pandemie a fost digitalizarea. Noi eram o comunitate care se simţea în largul ei offline, cu broşură tipărită. Ne aşteptăm la o revenire a categoriilor cheie, impulsionate şi de măsurile de relaxare care încep să se preconizeze pentru luna iunie. Ne aşteptăm ca 2021 să fie mai bun decât 2020

Andreea Moldovan: Ne aşteptăm la o revenire a categoriilor cheie, impulsionate şi de măsurile de relaxare care încep să se preconizeze pentru luna iunie. Ne aşteptăm ca 2021 să fie mai bun decât 2020.

Andreea Moldovan: Ne aşteptăm la o revenire a categoriilor cheie, impulsionate şi de măsurile de relaxare care încep să se preconizeze pentru luna iunie. Ne aşteptăm ca 2021 să fie mai bun decât 2020.

Autor: Alexandra Matei

09.05.2021, 11:12 151

♦ Anul trecut, în contextul pandemiei, a existat o scădere pe segmentul produselor de machiaj, categorie cunoscută înainte ca fiind un motor pentru businessul Avon şi care reprezenta 25% din totalul vânzărilor ♦ La polul opus se află segmentul de îngrijire a tenului şi îngrijire personală, dar şi produsele de igienă a mâinilor, care au luat o mare amploare în perioada pandemiei.

Avon, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe de cosmetice şi unul dintre jucătorii principali din piaţa locală de beauty, a fost ajutată în pandemie de modelul său de business - acela de vânzare a produselor prin intermediul catalogului şi nu prin intermediul magazinelor fizice, susţine Andreea Moldovan, general manager al Avon SEE. În ceea ce priveşte principala provocare din timpul pandemiei, aceasta a fost digitalizarea.

Această migrare către zona digitală a businessului, spune ea, s-ar fi realizat în circa 2-3 ani, însă pandemia de Covid-19 a accelerat întregul proces şi l-a făcut să fie posibil în aproximativ două luni.

„Aş spune că am fost favorizaţi de modelul nostru de business în comparaţie cu alte industrii. Legat de experienţa consumatoarelor alături de Avon, provocarea noastră a fost digitalizarea. Noi eram o comunitate care se simţea în largul ei mai ales offline, cu broşură tipărită, cu activităţi indoor şi outdoor“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO