ZF Live

ZF Live. Andreea Sandu, managing partner, Circles Colab: Companiile au reorientat bugetele de marketing din zonele tradiţionale spre reţele de socializare pentru că au scăzut şi bugetele pe fondul pandemiei

Andreea Sandu, managing partner al agenţiei de marketing şi comunicare Circles Colab:

În România, sumele bugetate de companii pentru partea de marketing şi brand sunt mai mici decât în alte ţări.

Andreea Sandu, managing partner al agenţiei de marketing şi comunicare Circles Colab: În România, sumele bugetate de companii pentru partea de marketing şi brand sunt mai mici decât în alte ţări.

Autor: Alexandra Cepăreanu

25.08.2020, 18:20 214

Andreea Sandu, managing partner al agenţiei de marketing şi co­mu­­nicare Circles Colab, spune că pe fon­dul pandemiei companiile au re­di­recţionat bugetele de marketing şi de brand spre reţelele de socia­­li­za­­re, deoarece costurile sunt mai mici.

„Din punct de vedere al bugetului, cu siguranţă acestea au fost mai mici. Dar noi fiind în zona de servicii care oferă strategie şi creaţie suntem mai puţin afectaţi pentru că au avut nevoie de campanii, chiar dacă nu au mai fost cu prezenţă pe TV, au fost pe alte reţele de socializare. Practic, am schimbat mediul, dar am avut proiecte mai diver­si­ficate şi mai interesante“, a spus Andreea Sandu în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Comparativ cu criza din 2008, când companiile au oprit „orice fel de cheltuială“ pe partea de construcţie de brand, gândirea clienţilor s-a schimbat şi doar au redus bugetele sau le-au reorientat spre zone care „sunt mai predictibile spre a aduce rezultate“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO