♦ Editura Niculescu realiza din vânzările online, înainte de pandemie, doar 25% din totalul veniturilor, iar în perioada de lockdown s-au înregistrat câştiguri duble în urma comenzilor de pe site.
Comenzile online din perioada pandemiei au depăşit 50% din totalul veniturilor Editurii Niculescu, cei mai mulţi clienţi achi-ziţionând cărţi de dezvoltare personală, bricolaj sau cărţi cu activităţi pentru copii.
Librăriile online au contribuit la schimbarea modului în care cititorii cumpără cărţi, deoarece ele nu le mai permit acestora să se plimbe printre rafturi şi să aleagă o carte în funcţie de copertă. Achiziţiile online, spune Andrei Niculescu, director general la Editura Niculescu, denotă o dorinţă de a cumpăra ceva anume, în vreme ce, în offline, cei mai mulţi cumpărători obişnuiau să se uite la cărţile care le plăceau şi să facă achiziţii fără un target stabilit. În prezent, compania are în plan organizarea unor evenimente şi workshop-uri online.