ZF Live

ZF Live. Andrei Popescu, general manager, Freshful, hipermarketul online al eMag: Am avut peste 300 de comenzi pe zi. Ritmul creşte şi vedem asta şi pe fondul restricţiilor recente cu închiderea magazinelor mai devreme. Piaţa targetată este de aproximativ un milion de gospodării din Bucureşti şi Ilfov

Noi facilităm accesul direct al producătorilor din toată piaţa din România către consumatorul final, astfel încât nu este nevoie să mergi până la Sibiu pentru o brânză bună şi nici măcar până la piaţă.

Noi facilităm accesul direct al producătorilor din toată piaţa din România către consumatorul final, astfel încât nu este nevoie să mergi până la Sibiu pentru o brânză bună şi nici măcar până la piaţă.

Autor: Alexandra Matei

01.11.2021, 19:20 385

Freshful colaborează cu peste 500 de furnizori, parteneri şi producători locali sau fermieri Noul hipermarket online are o gamă de 18.000 de produse proaspete, cum ar fi fructe, legume, carne, produse congelate sau pâine proaspătă Piaţa targetată este de aproximativ un milion de gospodării din Bucureşti şi Ilfov.

Freshful, noul proiect în zona comerţului alimentar virtual al marelui retailer online eMAG, a intrat pe piaţă în urmă cu o săptămână şi, încă din primele zile, a depăşit 5.000 de descărcări ale apli­caţiei şi a avut circa 300 de comenzi pe zi, după cum spune Andrei Popescu, general ma­na­ger al Freshful. El este de părere că aceas­tă creştere vine pe fondul pandemiei, odată cu introducerea restricţiilor care pre­su­pun închiderea magazinelor mai devreme.

Noul hipermarket online, cu o gamă de 18.000 de produse alimentare, a necesitat o investiţie de peste 5 mil. euro, bani care au mers către tehnologie, operaţiuni şi un depozit frigorific, situat în partea de nord a Bucureştiului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO