♦ Freshful colaborează cu peste 500 de furnizori, parteneri şi producători locali sau fermieri ♦ Noul hipermarket online are o gamă de 18.000 de produse proaspete, cum ar fi fructe, legume, carne, produse congelate sau pâine proaspătă ♦ Piaţa targetată este de aproximativ un milion de gospodării din Bucureşti şi Ilfov.
Freshful, noul proiect în zona comerţului alimentar virtual al marelui retailer online eMAG, a intrat pe piaţă în urmă cu o săptămână şi, încă din primele zile, a depăşit 5.000 de descărcări ale aplicaţiei şi a avut circa 300 de comenzi pe zi, după cum spune Andrei Popescu, general manager al Freshful. El este de părere că această creştere vine pe fondul pandemiei, odată cu introducerea restricţiilor care presupun închiderea magazinelor mai devreme.
Noul hipermarket online, cu o gamă de 18.000 de produse alimentare, a necesitat o investiţie de peste 5 mil. euro, bani care au mers către tehnologie, operaţiuni şi un depozit frigorific, situat în partea de nord a Bucureştiului.