ZF Live

ZF Live. Andrei Roşu, fondatorul Filgud: Brandul vegan Filgud a ajuns la peste 20 de produse în portofoliu şi vinde un milion de unităţi pe an. „Noi vrem să fim un one stop shop pentru toate produsele vegane de bază“

27.06.2022, 17:45 417

♦ Produsele româneşti Filgud se găsesc în peste 100 din locaţiile retailerilor Kaufland şi Mega Image, dar şi în circa 300 de băcănii din 60 de oraşe, pe lângă platformele de tipul Freshful by eMAG sau Go Veggie din mediul online.

Andrei Roşu, fondatorul Filgud, a lansat pe piaţă produsele 100% plant-based Filgud în iulie 2020, începând cu o capacitate de producţie foarte restrânsă de 16 borcane pe zi, şi merge acum spre o producţie anuală de aproximativ un milion de unităţi şi un portofoliu ce cuprinde peste 20 de produse.

„Fiind vegan din 2011 am tot căutat pe parcursul acestor ani să îmi produc, în cazul în care nu găseam, alimente care să nu însemne doar tofu, care să substituie gusturile cu care eram obişnuit în copilărie“, spune Andrei Roşu în cadrul emisiunii de business ZF Live. Filgud foloseşte caju pentru produsele tartinabile cu textură asemănătoare brânze­turilor în diferite arome: chili, turmeric, ţelină, ceapă, mărar, roşii uscate, busuioc şi urmează să scoată pe piaţă şi alternativa cu pătrunjel. În portofoliu mai există şi granola sau budincă, precum şi zona de brânză bloc în stil telemea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO