♦ Dacă înainte era nevoie de mult efort şi convingere din partea băncii, acum clienţii vin către bancă pentru adoptarea canalelor digitale, susţine Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail.
Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail, spune că pandemia a schimbat semnificativ comportamentul consumatorului, care a preferat mai mult să interacţioneze cu banca prin intermediul internet bankingului, decât să meargă în cadrul sucursalelor băncii. Astfel, în ultimul an numărul utilizatorilor pe aplicaţia mobilă de internet banking a băncii a crescut cu 50%.
„O schimbare majoră s-a simţit în comportamentul clienţilor, clienţii au fost mult mai dornici să folosească canalele digitale, au înţeles mult mai bine care sunt beneficiile. Pot să spun că în ultimul an numărul de utilizatori activi de mobil a crescut cu circa 50%. Este o creştere impresionantă, iar tranzacţiile făcute pe mobil au crescut cu 70%. Cred că acesta este câştigul cel mai mare, schimbarea de comportament a clienţilor. Dacă înainte era nevoie de mult efort şi convingere din partea băncii, acum clienţii vin către bancă pentru adoptarea canalelor digitale“, a declarat Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail, în cadrul emisiunii de business ZF Live.