ZF Live

ZF Live. BRD a lansat o aplicaţie dezvoltată 100% local care se adresează doar clienţilor din România ai băncii şi vine cu îmbunătăţiri. Radu Topliceanu, BRD: Numărul de utilizatori activi pe aplicaţia mobilă a crescut în utimul an cu 50%, iar tranzacţiile făcute pe mobil cu peste 70%

Autor: Miruna Diaconu

20.11.2020, 16:30 274

♦ Dacă înainte era nevoie de mult efort şi convingere din partea băncii, acum clienţii vin către bancă pentru adoptarea canalelor digitale, susţine Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail.

Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen pe retail, spune că pandemia a schimbat semnificativ comportamentul consuma­to­rului, care a preferat mai mult să interacţioneze cu banca prin intermediul internet bankingului, decât să meargă în cadrul sucursalelor băncii. Astfel, în ultimul an numărul utilizatorilor pe apli­caţia mobilă de internet banking a băncii a crescut cu 50%.

„O schimbare majoră s-a simţit în com­portamentul clienţilor, clienţii au fost mult mai dornici să folosească ca­nalele digitale, au înţeles mult mai bine care sunt beneficiile. Pot să spun că în ulti­mul an numărul de utilizatori activi de mobil a crescut cu circa 50%. Este o creş­tere impresionantă, iar tranzacţiile fă­cute pe mobil au crescut cu 70%. Cred că acesta este câştigul cel mai ma­re, schimbarea de comportament a cli­en­ţilor. Dacă înainte era nevoie de mult efort şi convingere din partea băn­cii, acum clienţii vin către bancă pen­tru adoptarea canalelor digitale“, a de­cla­rat Radu Topliceanu, director ge­ne­ral adjunct al BRD-SocGen pe re­tail, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO