♦ După ce a pus la punct producţia, digitalizarea şi distribuţia, compania se gândeşte acum mai serios la o scalare internaţională pentru a controla mai bine pieţele de export din Vest.
Alumil Rom Industry (simbol bursier ALU), lider pe piaţa sistemelor de aluminiu din România, are o reţea foarte vastă de parteneri construită de-a lungul celor 30 de ani pe piaţă şi, spune CEO-ul, acesta a fost şi secretul succesului până acum. Aproximativ 20% din totalul vânzărilor merg la export prin partenerii săi.
„Un plus este că vrem să creştem exportul, care nu se găseşte în piaţa românească. Din experienţa anilor de după 2008, în momentul în care se simte recesiune în Vest, omul se uită mai atent la banii din buzunar şi creşte mai mult apetitul pentru a lua soluţii din estul Europei“, a spus Marius Ioniţă, director general al Alumil Rom Industry, în cadrul emisiunii de business ZF Live.