♦ Pentru un restaurant nou, ai nevoie de 10-15 oameni de bază, deja bine pregătiţi, pe lângă novici ♦ Lanţul de restaurante La Mama are o echipă de 150 de oameni care lucrează în cinci restaurante şi un punct de livrare.
Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama, şi-a propus ca în acest an să deschidă mai multe restaurante mici, specializate în livrări. El spune că a amânat aceste lansări din cauza crizei de pe piaţa forţei de muncă, însă speră să reuşească să opereze o serie de astfel de inaugurări în 2022. Antreprenorul nu înaintează cifre sau termene.
„Aceste spaţii vor ieşi de sub umbrela brandului La Mama. Numele La Mama vinde, dar e important să creezi un brand nou, specializat.“
Omul de afaceri adaugă totodată că cea mai importantă amânare a expansiunii brandului o constituie deschiderea a două restaurante a la carte. Motivul amânării este acelaşi - lipsa forţei de muncă. El precizează totuşi că nu e vorba de anularea planurilor, ci doar de amânarea lor. „Ne uităm tot la Bucureşti pentru expansiune, dar încep să mă gândesc din nou la ideea de a franciza în afara Capitalei“, a spus Cătălin Mahu, fondator al restaurantelor La Mama, în cadrul emisiunii de business ZF Live.