♦ Printre planurile de viitor ale Raiffeisen Bank se numără şi conexiunea dintre aplicaţia RaiConnect şi aplicaţia de mobile banking.
Cătălin Munteanu, director executiv aria clienţi PF la Raiffeisen Bank, subsidiara de pe piaţa locală a grupului austriac cu acelaşi nume, spune că banca a primit un feedback foarte bun de la clienţii lor în legătură cu noua platformă de comunicare şi interacţiune RaiConnect pentru clienţi premium persoane fizice şi IMM-uri.
În prezent, aplicaţia are 200 de utilizatori persoane fizice şi un număr similar de persoane juridice şi până la sfârşitul anului speră să ajungă la un număr între 1.200 şi 1.500 pentru ambele tipuri de clienţi.
„Este un pas pe care ni-l doream de ceva vreme şi mult aşteptat de noi. Din fericire s-a confirmat că este foarte mult aşteptat şi de clienţii noştri, este dacă vreţi respectarea acelei intenţii de-ale noastre de a fi la un click distanţă şi pe componenta de comunicare şi interacţiune cu clienţii colaborarea la distanţă, dincolo de ceea ce am făcut de mulţi ani de zile“, a declarat Cătălin Munteanu în cadrul emisiunii de business ZF Live.