ZF Live

ZF Live. Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac: Allianz-Ţiriac, al doilea asigurător mare din piaţă, începe să se uite mai mult la segmentul IMM

Autor: Mircea Nica

01.12.2021, 16:20 341

♦ Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: Din aproximativ 500.000 IMM la nivel naţional, Allianz-Ţiriac are o reprezentare de 15% din aceste companii, însemnând în jur de 80.000 companii.

Allianz-Ţiriac, companie de asigurări locală parte a grupului german Allianz, se concentrează puţin mai mult pe zona întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), având în portofoliu circa 15% din IMM-urile active în România, a spus Codruţa Furtună, director vânzări şi distribuţie, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Allianz-Ţiriac acoperă toate segmentele de clienţi. Facem categorii de riscuri specifice zo­nei de corporate însă dintotdeauna Allianz-Ţiriac a adresat persoane fizice şi IMM. Avem o strategie de adresare a produ­se­lor dedicate. Avem 70 de persoane ca şi account manageri pe zona de IMM, iar stra­tegia noastră are un focus specific acestui seg­ment de clienţi. Allianz-Ţiriac are o pon­de­re a numărului de clienţi, peste pon­de­rea pe care o ia în mod nor­mal din piaţă“, a spus Codruţa Furtună.

Ea a mai explicat că 15% din cele 500.000 de companii active în România se află în por­tofoliul companiei, ceea ce în­seamnă că Allianz-Ţiriac are în jur de 80.000 de companii în portofoliu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO