♦ „Activitatea omului poate fi îmbunătăţită cu ajutorul tehnologiei. Nu vrem să livrăm ceea ce poate să livreze singur AI-ul, vrem să-l îmbunătăţim printr-o combinaţie cu specialistul.“
Transformările aduse de inteligenţa artificială (AI) în piaţa de publicitate vor face piaţa mai complexă, iar businessurile vor avea o zonă mai mare şi mai complexă pe care vor trebui să o acopere cu investiţiile în publicitate, a explicat Cosmin Năstasă, cofondator al Data Revolt, agenţie integrată de marketing digital.
„Eu cred că de fapt, pe viitor businessul va avea o zonă ceva mai mare şi mai complexă pe care va trebui să o acopere cu investiţiile în publicitate. Aceste investiţii nu se vor diminua“, a spus Cosmin Năstasă în cadrul emisiunii de business ZF Live.
De altfel, rolul consultantului se transformă din simplu operator de date în manager al algoritmilor care îi pot amplifica performanţa şi îi pot duce munca la un nivel superior. Astfel, companiile care vor reuşi sunt cele care se vor înconjura de profesionişti ce înţeleg cum funcţionează platformele şi care pot folosi AI-ul ca pe un partener strategic.