ZF Live

ZF Live. Cristian Panţir, Adecco Group: Inteligenţa artificială vine cu o economie de timp pentru angajaţi. Undeva la 30% - 35% din angajaţii din România folosesc instrumente de AI în diverse forme

Cristian Panţir, director marketing, Adecco Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord: Lucrurile diferă de la industrie la industrie, dar nu se aplică doar sectorului white collar. Avem în lucru proiecte cu companii din zona de construcţii în care căştile angajaţilor sunt monitorizate cu softuri AI, căşti care monitorizează de la temperatură la poziţia în şantier.

Cristian Panţir, director marketing, Adecco Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord: Lucrurile diferă de la industrie la industrie, dar nu se aplică doar sectorului white collar. Avem în lucru proiecte cu companii din zona de construcţii în care căştile angajaţilor sunt monitorizate cu softuri AI, căşti care monitorizează de la temperatură la poziţia în şantier.

Autor: Ramona Cornea

22.11.2024, 16:30 161

„Angajaţii din energie sau activitatea de utilităţi folosesc cel mai mult AI şi economisesc cel mai mult timp, mai mult de o oră, pe când cei din industria aerospaţială şi apărare economisesc mai puţin timp prin inteligenţa artificială”.

Inteligenţa artificială (AI) îi ajută pe angajaţi să economisească timp, susţine Cristian Panţir, director de marketing în cadrul companiei de resurse umane Adecco pentru Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord. Circa 30% - 35% din angajaţii din România folosesc instrumente de AI în diverse forme, mai spune el.
Utilizarea inteligenţei artificiale (AI) eco­nomiseşte angajaţilor, în medie, o oră pe zi, oferindu-le astfel mai mult timp pentru a se dedica activităţilor creative, pentru a gândi mai strategic sau pentru a obţine un echilibru mai bun între viaţa personală şi cea pro­fesională, conform sondajului anual al Adecco Group intitulat Global Workforce of the Future, realizat pe un eşantion de 35.000 de angajaţi. „Este un studiu global, a implicat chestionarea 35.000 de angajaţi din 27 de ţări de pe toate continentele şi include şi ţări din Europa de Est, printre care şi România, Polonia, Slovenia, Turcia, Grecia. Cred că mesajul principal al studiului este că inteligenţa artificială vine cu o economie de timp pentru angajaţi. (...) Estimările noastre sunt că undeva la 30% - 35% din angajaţii din România folosesc instrumente de AI în diverse forme, fie în legătură cu activităţi de muncă directe sau pentru diverse alte activităţi precum culegerea de informaţii sau sintetizarea lor pentru diverse scopuri”, a spus Cristian Panţir în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
ZF HR TRENDS