Veranda Mall îşi ajustează strategia pentru finalul de an, concentrându-se pe menţinerea poziţiei pe piaţă şi consolidarea relaţiei cu comunitatea locală, într-un context economic marcat de incertitudini şi presiuni asupra puterii de cumpărare.
„Este un an plin. Noi suntem un mall care avem în permanenţă foarte multe evenimente pentru comunitatea noastră şi, evident, că şi pe acest final de an suntem foarte încărcaţi de proiecte şi evenimente pentru public, atât în mall, cât şi în online“, a spus Cristina Ciuclea, marketing & communication manager la Veranda Mall, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Cu o suprafaţă de 35.000 de metri pătraţi, Veranda Mall se poziţionează ca un centru comercial de proximitate, care deserveşte în principal o zonă de trei-patru kilometri în jurul locaţiei, însă atrage şi clienţi din alte cartiere ale Capitalei datorită brandurilor unice. „Avem Decathlon - este singurul Decathlon din centrul oraşului“, exemplifică Cristina Ciuclea.