ZF Live

ZF Live. Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Distribuţia bugetelor diferă de la client la client, însă, în medie, 65-70% din bugetul total se alocă pentru Google, iar restul merge către canalele de social media

Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: În zona de IT&C, ca număr de comenzi, telefoanele sunt cele mai comandate online, apoi laptopurile, urmate de televizoare şi electrocasnice mari.

Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: În zona de IT&C, ca număr de comenzi, telefoanele sunt cele mai comandate online, apoi laptopurile, urmate de televizoare şi electrocasnice mari.

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.01.2025, 11:00 119

„Mesajul meu pentru sellerii din mediul online este să aibă grijă la zona de awareness şi să-şi loializeze clienţii. Odată ce un client a ajuns pe site-ul tău e esenţial să îl ţii aproape, deoarece profitabilitatea vine din menţinerea acestuia.“

Distribuţia bugetelor de marketing online între principalele platforme digitale – Facebook, Instagram, Google şi TikTok – reprezintă una dintre cele mai importante decizii strategice pentru companiile care activează în e-commerce. Daniel Slăvenie, CEO & partner al agenţiei de marketing digital Limitless Agency, spune că echilibrul bugetelor depinde foarte mult de profilul fiecărui client şi de poziţionarea acestuia în business.

„Răspunsul corect la noi în agenţie este că distribuţia bugetelor diferă în funcţie de fiecare client în parte. Cu toate acestea, în medie, undeva la 65-70% din bugetul total se alocă pentru Google, iar restul merge către canalele de social media – Facebook, Instagram şi TikTok“, a spus Daniel Slăvenie în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro