ZF Live

ZF Live. Dorin Mihai, Tomra România: Vor fi necesare 5.000-6.000 de automate de colectare a ambalajelor în prima etapă de implementare a Sistemului Garanţie-Returnare

Dorin Mihai, directorul general al Tomra România: Vom extinde partea de asamblare în România şi vom deveni un hub pentru ţările din jur. În România, obiectivele de colectare trebuie să ajungă la 90% până în 2025.

Dorin Mihai, directorul general al Tomra România: Vom extinde partea de asamblare în România şi vom deveni un hub pentru ţările din jur. În România, obiectivele de colectare trebuie să ajungă la 90% până în 2025.

Autor: Alina-Elena Vasiliu, Mara Rolea

29.01.2022, 12:05 448

♦ În România, urmează să fie implementat Sistemul Garanţie-Returnare (SGR), care presupune că orice consumator va plăti o garanţie de 0,50 lei atunci când va cumpăra o băutură de la un comerciant şi o va recupera când va returna ambalajul ♦ Echipamentele Tomra au fost montate până acum în magazine ale retailerilor Kaufland, Lidl şi Mega Image.

Tomra, o companie norvegiană care furnizează soluţii automate de co­lectare a ambalajelor de metal, plas­tic şi sticlă pentru băuturi în vede­rea reciclării, estimează că va mai ins­tala anul acesta peste 3.000 de astfel de echipamente în România, pe lân­gă cele 500 pe care le-a montat deja.

„Ne gândim că vor fi necesare pes­te 3.000-4.000 de echipamente în acest an şi ne-am pregătit inclusiv echi­­pa de service, partea de furnizare de echipa­men­te, avem stocuri sufi­cien­te astfel în­cât să acoperim tot ne­ce­sarul Ro­mâ­niei. În momentul de faţă, avem câteva zeci de angajaţi (în România – n. red.) şi vom ajunge la 80 de specialişti care vor deservi aceas­tă reţea“, a spus Dorin Mihai, direc­torul general al Tomra Româ­nia, la emi­siunea on­line de busi­ness ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO