♦ Dragoş Dinu are o experienţă de 30 de ani în business, trecând prin mai multe industrii, de la cea farmaceutică, la auto, construcţii, electro-IT ♦ De numele său se leagă dezvoltarea grupului farma A&D Pharma, actualul Dr. Max, unde a lucrat timp de 15 ani.
Businessul local a crescut, s-a maturizat, există consolidare în piaţă. Ce lipseşte este un curaj mai mare al companiilor mari să iasă din graniţele ţării şi să cumpere businessuri în regiune, în ţările vecine. Piaţa s-a schimbat astăzi, consumatorii sunt mai atenţi, iar finanţarea este mai uşor de atras. Domeniile de viitor sunt sănătatea şi educaţia private, dar şi agricultura pe termen lung, iar turismul ar trebui impulsionat prin crearea de infrastructură. Acestea au fost câteva dintre concluziile lui Dragoş Dinu, consultant şi investitor, cu experienţă de 30 de ani în afaceri, prezent la emisiunea de business ZF Live. El este în prezent preşedintele Consiliului de Administraţie al Sun Wave Pharma, business de suplimente alimentare pornit din România, care s-a extins în regiune.
„Businessul din România este maturizat, mă uit la companii care s-au consolidat. Aşteptările mele ar fi fost să fie mai multe companii care să iasă din geografia aceasta şi încep să investească în ţările din jur. Avem câteva companii de dimensiuni mari care puteau să o facă mai devreme şi probabil la un alt nivel. Când eşti o companie mare şi bine aşezată în România, îţi permiţi să faci o achiziţie în Bulgaria, Serbia. În Ungaria sunt anumite reţineri pentru că mediul nu este cel mai prietenos“, a spus Dragoş Dinu.