ZF Live

ZF Live. Elena Andrei, DPD România: Vom înregistra în acest an o creştere de 27% faţă de 2020, depăşind 62 mil. euro. Comerţul electronic a crescut şi anul acesta foarte mult

Autor: Robert Manea, Mara Rolea

21.12.2021, 21:00 220

DPD România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat, a livrat anul acesta peste 20 mil. colete, iar cele mai multe comenzi vin pe segmentul de fashion, dar şi pe electronice şi electrocasnice.

Compania de curierat DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, va înregistra la sfârşitul acestui an o creştere de 27% a veniturilor faţă de anul trecut, în contextul în care e-commerce-ul, principalul vector de creştere pentru firmele de cu­rierat în pan­demie, şi-a con­tinuat tren­dul ascen­dent şi în 2021.

„Anul aces­ta vom avea o creş­tere de peste 27%, cifrele nu sunt finale pentru că şi în această perioadă volu­mele sunt foarte mari. Practic, Black Friday este în fiecare săp­tămână din noiembrie si până în prezent, dar cu toate aces­tea creşterea va fi de peste 27% faţă de anul trecut şi o să înre­g­istrăm o cifră de afaceri de peste 62 de milioane de euro“, spune Elena Andrei, business development şi marketing ma­nager în cadrul DPD România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO