ZF Live

ZF Live. Eliza Rogalski, managing partner, Rogalski Damaschin: Cea mai importantă resursă, în mod paradoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor. Căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raft, la un birou de credite sau în faţa unui produs

Autor: Alexandra Matei

17.09.2024, 17:30 261

♦ Astăzi, campaniile de comunicare trebuie să fie mai lungi, iar brandurile trebuie să fie prezente pe mai multe canale ♦ Platformele sociale sunt foarte importante pentru că lumea consumă mai puţină televiziune, dar mai mult social media ♦ Platformele care vând cel mai bine sunt LinkedIn, Instagram şi Facebook.

Modul în care lumea evoluează, schimbările climatice şi digitalizarea au făcut ca în piaţa de comunicare şi marketing lucrurile să se schimbe. Astăzi, cea mai importantă resursă pentru jucătorii acestei pieţe nu mai sunt banii, spune Eliza Rogalski, managing partner al agenţiei Rogalski Damaschin, ci atenţia oamenilor.

„Este un an foarte atipic. Am observat, la intersecţia a două macro trenduri, nişte noutăţi care au marcat 2024. De obicei, industriile se schimbă din interior. Însă, de un an sau doi, inovaţiile şi schimbările vin ca urmare a unor fenomene din exterior. Aceste două macro trenduri sunt încălzirea globală şi digita­lizarea. Totodată, astăzi, cea mai importantă resursă, în mod pa­radoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor“, a spus ea în timpul emisiunii ZF Live.

„Bani sunt peste tot pentru a face campanii, dar oamenilor le este greu să îţi mai acorde atenţia. În comunicare căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raft, la un birou de credite, în faţa unui produs.“

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro