♦ „Suntem pe la 180.000 de clienţi. De-a lungul ultimilor 18 ani am servit mai bine de 1,3 milioane de clienţi l Soldul creditelor în prezent este în jurul a 900 mil. lei. Vârful nostru a fost în 2016 când aveam 347.000 de clienţi. Ulterior, s-au schimbat condiţiile de creditare. A venit BNR, după criza din 2009 şi s-a dorit o reglementare mai clară“, a spus Florin Bâlcan, CEO al Provident, în cadrul ZF Live.
Piaţa este în creştere, având în vedere că venitul populaţiei a crescut prin creşterea consecutivă a salariului minim, iar pe de o parte oamenii vor putea să-şi acopere mai uşor nevoile urgente, iar pe de altă parte îşi vor putea face mai multe planuri, a spus Florin Bâlcan, CEO al instituţiei financiare nebancare (IFN) Provident România, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Eu simt că piaţa, la fel ca noi, este în creştere. Noi am pornit, cu împrumuturi la domiciliu, am adăugat asigurările, apoi am adăugat parteneriatele, am intrat în parteneriate cu lanţuri de retail, vorbim aici de eMag, de Flanco, avem parteneriat cu TBI, care este deja în toată zona de retail şi unde lucrăm împreună cu ei, pe zona de clienţi pe care ei nu-i pot servi. Dar am dat drumul şi la un produs digital, 100% digital şi practic, făcând toate aceste lucruri, am extins opţiunile noastre, am extins posibilităţile şi pentru alte categorii de clienţi care în mod normal nu ar veni la noi. Putem să ne uităm din unghiul ideii că venitul populaţiei creşte prin creşterile acestea consecutive de salariu minim“, a spus Florin Bâlcan la ZF Live.
Venitul mediu creşte şi targetul este de a fi într-o zonă de venit minim european şi de a merge în direcţia aceasta.