♦ Unul dintre cele mai scumpe parfumuri vândute de Beautik Haute Parfumerie în România a fost o ediţie limitată a brandului Maison Francis Kurkdjian, în varianta de 200 ml, care a avut preţul de 6.000 de lei.
Gusturile consumatorilor români în materie de parfumuri s-au schimbat de-a lungul timpului, mai ales în contextul în care în ultimii ani românii au călătorit tot mai mult în străinătate, au văzut ce se poartă şi s-au educat.
Dacă în trecut, în perioada comunistă, când pe piaţă nu erau atât de multe variante, erau în vogă parfumurile ce aveau în compoziţie un singur ingredient, acum oamenii caută parfumuri ceva mai diferite, cu o compoziţie mai complexă, având o preferinţă în special pentru parfumurile orientale.
„Românii nu mai poartă variantele de parfumuri clasice cu un singur ingredient predominant, cum ar fi trandafirul. Suntem mari consumatori de parfumuri orientale, fie că sunt dulci sau condimentate. Probabil că este ceva din ADN-ul nostru. Suntem uşor atipici în ceea ce priveşte rank-urile parfumurilor care sunt în top vânzări în ţările din jurul nostru. Ce se vinde în Bulgaria sau Ungaria, în România nu are un corespondent pe aceeaşi cantitate şi tip de vânzări. Excelăm la parfumurile cu compoziţie mai complexă. Românul călătoreşte foarte mult în ultima vreme şi s-a educat, vede ce se poartă şi în afară. Pe vremea comunistă nu exista acces la o gamă atât de mare de parfumuri, aşa că românii preferă acum mai mult acest tip de parfumuri“, a spus Georgian Gheorghe, PR & communication manager, Beautik Haute Parfumerie, la emisiunea online de business ZF Live.