♦ „Există multă informaţie însă nu este suficient de bine structurată astfel încât să fie la îndemână pentru cei care vor să afle numele oricărei persoane din businessul românesc. Aşa s-a născut platforma proiectului BusinessPedia, unde structurăm toată informaţia şi oferim surse, prin linkuri pentru cei curioşi să afle mai multe detalii.“
Proiectul BusinessPedia, dezvoltat de jurnalistul Ionuţ Bonoiu, îşi propune să readucă în prim-plan istoria antreprenoriatului românesc, printr-o serie de cărţi de colecţie, dar şi prin prezentări interactive în companii, universităţi şi în faţa partenerilor de afaceri interesaţi de România. De la lecţii de business din trecut la pachete dedicate corporaţiilor şi investitorilor străini, BusinessPedia are ca obiectiv să devină o platformă de storytelling economic prin care trecutul devine un instrument de înţelegere a prezentului.
„Sunt multe lucruri pe care le avem de făcut, dar în mod cert, în următoarele şase luni vor fi multe pretexte şi motive pentru care oamenii vor spune «hey, nu ştiam asta». În mod cert cei care se uită la noi vor auzi într-o formă sau alta, le va intra în inbox sau vor trece pe stradă şi vor descoperi un panou şi vor spune «hey nu ştiam ce înseamnă Lipscani» sau vor trece pe bulevardul Aviatorilor, prin faţa unei clădiri şi vor spune «hey, nu ştiam că acea clădire, de fapt, a fost făcută de cutare arhitect». Acest «hei, nu ştiam» cred că o să fie foarte important. De la asta cred că pleacă. Şi apoi discutăm cu instituţii, cu universităţi, despre intervenţii pe care le vom avea şi o să facem prezentări în cadrul corporaţiilor, cu astfel de lecţii din trecut, pentru că oferă o perspectivă foarte importantă despre mediul de afaceri“, a explicat Ionuţ Bonoiu, jurnalist şi fondator al proiectului BusinessPedia, în cadrul emisiunii de business ZF Live.