ZF Live

ZF Live. Ionuţ Corniciuc, proprietar, IPP Holding Group, un business de marketing de peste 320 mil. lei: Hârtia a fost înlocuită cu ecrane până şi la shaormeria din colţ. Marii retaileri înlocuiesc celebrele oferte de la capătul raftului cu televizoare, care concurează cu media tradiţională

Autor: Alexandra Matei

17.06.2025, 17:00 2978

 IPP Holding furnizează soluţii de creştere a performanţei brandurilor în retail.

Digitalizarea se vede tot mai pu­ternic şi în piaţa de retail atunci când vine vorba de publicitate şi marketing. Ofer­tele scrise pe hârtie în hiper­marketuri pentru a atrage atenţia con­su­matorilor iau acum for­ma unor re­cla­me afişate pe ecrane, iar retailerii devin, prin acest tip de publicitate, un com­petitor important al mediei tra­di­ţionale, adică reclamele de pe TV, şi in­fluenţează tot mai mult decizia de cum­părare a clientului direct din magazin.

„Decizia de cumpărare pentru orice consumator se face foarte mult de la locul de cum­părare. Retailerii au început să joace un rol din ce în ce mai important în influenţarea deciziei de cumpărare datorită digitalizării. Pe lângă media tradiţională, a apărut o nouă media. Hârtia a fost înlocuită cu ecrane până şi la shaormeria din colţ. În magazine, celebrele oferte de la capătul raftului sunt înlocuite de televizoare. Televizoarele din magazine devin o media măsurabilă în competiţie cu televiziunile pentru că, în plus, retailerii promovează cardurile de fidelizare care le permit să facă legătura cu ceea ce s-a expus pe ecranele din magazine şi ce s-a cumpărat în acea perioadă“, a explicat, în timpul emisiunii ZF Live, Ionuţ Corniciuc, proprietarul IPP Holding Group, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa locală care oferă servicii de marketing pentru retail.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro