♦ IPP Holding furnizează soluţii de creştere a performanţei brandurilor în retail.
Digitalizarea se vede tot mai puternic şi în piaţa de retail atunci când vine vorba de publicitate şi marketing. Ofertele scrise pe hârtie în hipermarketuri pentru a atrage atenţia consumatorilor iau acum forma unor reclame afişate pe ecrane, iar retailerii devin, prin acest tip de publicitate, un competitor important al mediei tradiţionale, adică reclamele de pe TV, şi influenţează tot mai mult decizia de cumpărare a clientului direct din magazin.
„Decizia de cumpărare pentru orice consumator se face foarte mult de la locul de cumpărare. Retailerii au început să joace un rol din ce în ce mai important în influenţarea deciziei de cumpărare datorită digitalizării. Pe lângă media tradiţională, a apărut o nouă media. Hârtia a fost înlocuită cu ecrane până şi la shaormeria din colţ. În magazine, celebrele oferte de la capătul raftului sunt înlocuite de televizoare. Televizoarele din magazine devin o media măsurabilă în competiţie cu televiziunile pentru că, în plus, retailerii promovează cardurile de fidelizare care le permit să facă legătura cu ceea ce s-a expus pe ecranele din magazine şi ce s-a cumpărat în acea perioadă“, a explicat, în timpul emisiunii ZF Live, Ionuţ Corniciuc, proprietarul IPP Holding Group, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa locală care oferă servicii de marketing pentru retail.