ZF Live

ZF Live. Irina Pencea, general manager al eMAG România: Inteligenţa artificială este unul din elementele care au ajutat e-commerce-ul să ia avans. „Am lansat funcţia de căutare cu poză, care foloseşte AI pentru a găsi produsul pe care consumatorul în fotografiază şi îl urcă în platformă.“

Irina Pencea, general manager al eMAG România: Black Friday este momentul din an în care ne propunem să atragem pe toată lumea să încerce măcar o dată e-commerce-ul. Pentru asta avem oferte, facilităţi de livrare şi de plată. Este momentul în care comerţul online depăşeşte comerţul offline în această zi. Practic, în această zi comerţul online este mai mare decât cel offline.

Irina Pencea, general manager al eMAG România: Black Friday este momentul din an în care ne propunem să atragem pe toată lumea să încerce măcar o dată e-commerce-ul. Pentru asta avem oferte, facilităţi de livrare şi de plată. Este momentul în care comerţul online depăşeşte comerţul offline în această zi. Practic, în această zi comerţul online este mai mare decât cel offline.

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.11.2024, 11:00 101

„Folosim AI în listarea produselor, ceea ce îi ajută pe selleri să listeze de două ori mai repede“ „Folosim inteligenţa artificială în toate căutările clienţilor, indiferent că fac o poză sau nu. Folosim inteligenţa artificială în modul în care oamenii din depozit se duc şi culeg produsele de pe raft.“

Inteligenţa artificială (AI) este unul dintre factorii care au contribuit semnificativ la creşterea e-commerce-ului, fiind utilă atât pentru consumatori – prin facilitarea căutărilor rapide de produse şi servicii – cât şi pentru companii, care îşi pot eficientiza activităţile, devenind mai rapide şi mai profitabile, a spus Irina Pencea, general manager eMAG România, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„AI este unul din trendurile care au accelerat cel mai mult e-commerce-ul şi care favorizează e-commerce-ul în faţa comerţului offline“, a spus Irina Pencea.

Ea a oferit şi câteva exemple de cum foloseşte eMAG inteligenţa artificială. „Spre exem­plu, noi facem procesele de verificare prin care ne asigurăm că ce ajunge în plat­for­mă e corect cu ajutorul inteligenţei artifi­ciale. Folosim AI când sellerii îşi listează produsele pe platforma marketplace, iar asta înseamnă că pot să listeze de două ori mai repede decât puteau înainte. Folosim inteligenţa artificială în toate căutările clienţilor, indiferent că fac o poză sau nu. Folosim inteligenţa artificială în modul în care oamenii din depozit se duc şi culeg produsele de pe raft. Sunt foarte multe utilizări ale AI.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro