ZF Live

ZF Live. Irina Pencea, noul chief marketing officer al eMAG şi Tudor Manea, CEO al eMAG: „Oamenii au ieşit din casă şi cumpără, în general, produse de lifestyle: haine, produse de beauty, telefoane, care au preţ mai mic decât produsele de casă. Bonul mediu a scăzut, dar se comandă mai mult online“

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.07.2022, 08:40 1107

♦ „Penetrarea mediului online creşte şi în segmentele de vârstă de peste 50 de ani. A început să crească în timpul pandemiei şi a continuat pe acelaşi trend“ ♦ „Oamenii se uită la preţ şi e important să avem produse pentru orice nivel de calitate, dar şi oferte.”

Numărul comenzilor din mediul online a continuat să crească şi după ce au fost ridicate restricţiile care au schimbat comportamentul tuturor oamenilor în ultimii doi ani şi jumătate însă un criteriu important la care sunt atenţi în prezent consumatorii atunci când caută să achiziţioneze anumite produse este preţul, având în vedere inflaţia, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Irina Pencea, care s-a alăturat recent echipei de management a eMAG pe poziţia de chief marketing officer.

„Ce contează pentru om în perioada asta este un preţ bun, nu cel mai bun preţ pentru cel mai ieftin produs, ci un preţ bun pentru produsele de care are nevoie. Oamenii se uită la preţ, iar noi ne-am dat seama că e important să avem produse pentru orice nivel de calitate, dar şi oferte. Oamenii aşteaptă din ce în ce mai multe de la online pentru că în pandemie au încercat varianta online şi au văzut că este totul mai simplu, iar azi continuă să comande acasă produsele de casă, de lifestyle, de beauty sau mâncare”, a spus Irina Pencea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro