ZF Live

ZF Live. Iulia Pencea, consumer Insights Leader Balkans în cadrul Nielsen: „Veştile sunt foarte bune de ceva timp în România. Ritmul de creştere al consumului este aproape dublu faţă de alte ţări din regiune“

Autor: Dragoş Dinu

23.08.2017, 00:06 570

Românii sunt printre cei mai opti­mişti europeni în ceea ce priveşte per­spec­tivele de creştere a consumului, dar şi situaţia finanţelor personale, con­form indicelui consumer confidence in­dex realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen. România este depăşită doar de Kazahstan, o ţară aflată în acest mo­ment într-un boom economic, care a avut o creştere a pieţei bunurilor de larg consum de 16%.

„Veştile sunt foarte bune de ceva timp, pentru că anul trecut a fost un an electoral. România se află într-o pe­rioadă de relaxare fiscală, ceea ce a dus la impulsionarea consumului. Acum, Niel­sen, compania pentru care lucrez, mo­nitorizează creşterea care vine din retail, atât produse alimentare, cât şi pro­duse nealimentare. În 2016 am înre­gis­trat, pe piaţa monitorizată de Nielsen, o creştere de 8,5%, faţă de anul anterior, ceea ce înseamnă că oamenii au consu­mat mai multe produse de uz casnic. În com­paraţie cu alte ţări din regiune, noi am fost cu mult peste, cu un raport aproape dublu“, a spus Iulia Pencea, consumer Insights Leader Balkans în cadrul Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO