ZF Live

ZF Live. Liliana Caimacan, business transformation & innovation specialist, profesor de marketing la Hult International Business School in London: Consumatorul de astăzi caută produse şi branduri sustenabile, la care să poată ajunge uşor, iar industria globală a marketingului trebuie să se adapteze

Liliana Caimacan, business transformation & innovation specialist, profesor de marketing la Hult International Business School in London: Pentru consumatorul român contează elementele funcţionale ale unui produs. În schimb, consumatorii germani sunt destul de diferiţi, iar pentru ei, cel mai important este ca produsul să livreze ceea ce promite. Consumatorii din Franţa sunt mai rafinaţi şi au aşteptări mai mari.

Liliana Caimacan, business transformation & innovation specialist, profesor de marketing la Hult International Business School in London: Pentru consumatorul român contează elementele funcţionale ale unui produs. În schimb, consumatorii germani sunt destul de diferiţi, iar pentru ei, cel mai important este ca produsul să livreze ceea ce promite. Consumatorii din Franţa sunt mai rafinaţi şi au aşteptări mai mari.

Autor: Alexandra Matei

19.06.2024, 15:30 39

♦ Atenţia şi răbdarea consumatorilor a început să scadă tot mai mult în ultimii ani din pricina evoluţiei tehnologiei şi a reţelelor sociale, astfel că în marketingul de azi, ei trebuie convinşi, într-un timp cât mai scurt, că produsul sau brandul promovat este cel pe care şi-l doresc şi de care au nevoie.

Industria globală de marketing este într-o schimbare continuă, întrucât tehnologia evoluează, iar consumatorii se schimbă şi ei pe măsură ce trece timpul. Dacă în trecut aceştia aveau de ales între câteva branduri mari, acum au o paletă mult mai largă la dispoziţie şi pun accent pe produsele sustenabile, care pot ajunge uşor.

„Acum un deceniu era o relaţie unidimensională de la brand la consumator şi nu erau decât câteva branduri mari. Numărul de produse este mult mai mare şi opţiunile pe care un consumator le are sunt mult mai multe în prezent. Au apărut foarte multe produse care se concentrează pe anumite beneficii clare şi definite, iar consumatorii pun accent acum pe produse mai sustenabile, precum cele din industria de cosmetice, începând de la materia primă, până la modul în care se realizează. Consumatorii au devenit mai conştienţi şi pun acum mai mult accent pe sănătate, îngrijire şi felul în care se simt, dar şi pe  disponibilitate“, a spus Liliana Caimacan, business transformation & innovation specialist, profesor de marketing la Hult International Business School in London, la emisiunea online de business ZF Live.

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro