Lucia Costea, cofondatoare şi CEO Secom, speră ca în următorii trei ani brandul propriu lansat de Secom, Good Rutine, să reprezinte circa 25% din vânzările totale ale companiei. Brandul Good Rutine are în prezent în portofoliu 10 suplimente alimentare destinate zonei de prevenţie în diverse arii terapeutice.
„Sperăm ca Good Rutine să aibă o pondere de 15-25% din vânzările pe care noi ni le propunem în următorii trei ani. Noi am creat acest brand, ne-am ocupat de tot ceea ce înseamnă poziţionarea brandului, am creat reţetele împreună cu producătorul. Suplimentele alimentare Good Rutine sunt produse în Spania“, spune Lucia Costea în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Cofondatoarea Secom precizează faptul că a ales să producă suplimentele alimentare în Spania pentru că pune foarte mult accentul pe licenţierea fabricilor unde se produc noile suplimente, iar standardele europene sunt respectate în Spania. „A fost o muncă de peste un an şi jumătate cu provocări, iar pentru noi a fost o plăcere să lucrăm la acest proiect, după ce am adus atâtea branduri internaţionale în România, am construit totul de la zero“, adaugă Lucia Costea.