ZF Live

ZF Live. Lucia Costea, cofondatoare şi CEO, Secom: Sperăm ca în următorii trei ani brandul nostru Good Rutine să reprezinte circa 25% din vânzări. Compania Secom a încheiat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane euro, în creştere cu 21% faţă de 2018, iar anul acesta sunt aşteptate afaceri de 30 mil. euro

Autor: Miruna Diaconu

24.11.2020, 00:06 363

Lucia Costea, cofondatoare şi CEO Secom, speră ca în următorii trei ani brandul propriu lansat de Secom, Good Rutine, să reprezinte circa 25% din vânzările totale ale companiei. Brandul Good Rutine are în prezent în portofoliu 10 suplimente alimentare destinate zonei de prevenţie în diverse arii terapeutice.

„Sperăm ca Good Rutine să aibă o pondere de 15-25% din vânzările pe care noi ni le propunem în următorii trei ani. Noi am creat acest brand, ne-am ocupat de tot ceea ce înseamnă pozi­ţionarea brandului, am creat reţetele împreună cu producătorul. Supli­mentele alimentare Good Rutine sunt produse în Spania“, spune Lucia Costea în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Cofondatoarea Secom precizează faptul că a ales să pro­ducă supli­men­tele alimen­tare în Spania pen­tru că pune foarte mult accen­tul pe licen­ţierea fabricilor unde se produc noile suplimente, iar stan­dardele euro­pene sunt res­pec­tate în Spania. „A fost o muncă de peste un an şi jumătate cu provocări, iar pentru noi a fost o plăcere să lucrăm la acest proiect, după ce am adus atâtea branduri internaţionale în România, am construit totul de la zero“, adaugă Lucia Costea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO