ZF Live

ZF Live. Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: Segmentul de vârstă 45+, cu un copil, dornic să se mute la casă

Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research

Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research

12.07.2021, 19:00 430

„Atenţia faţă de casă, aşa cum ne aşteptam, a crescut foarte mult”

În contextul pandemiei, atenţia faţă de casă a crescut semnificativ, în condiţiile în care doar 6 din 10 români declară că sunt mulţumiţi cu locuinţa lor, conform unui studiu recent realizat de Reveal Marketing Research. Cel mai ridicat procent a fost în rândul respon­denţilor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (71%). O situaţie similară întâlnim la cei peste 55 de ani, cu 66%.

„Casa a devenit un element mult mai important în care petrecem mult timp, oamenii se identifică cu ea, există în marketing un număr de două, trei bunuri pe care oamenii le ridică la nivel de identitate şi aici numim casa, numim maşina, numim în alt plan şi în altă zonă ocupaţia, ne identifică, ne poziţionează social”, a declarat Marius Luican în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Doar 9% dintre respondenţi declară că sunt total nemulţumiţi de locuinţa în care locuiesc. Cel mai mare procent  este cuprins între vârsta de 45 şi 54 de ani (12%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO