♦ „Programatorii cu care suntem parteneri au făcut un fel de jurnale de activitate, se uitau la mine când căutam eu în lege, la cum îmi pun eu problema legat de o anumită situaţie şi scriau pagini întregi ca să vadă cum gândeşte un avocat. Şi au programat în acel bot modul de gândire al unui avocat“.
Casa de avocatură Buju, Stanciu & Asociaţii a construit un chatbot – pe nume Lawren.ai – care foloseşte inteligenţa artificială pentru a „gândi“ ca un avocat şi a răspunde la întrebările oamenilor care nu au acces la serviciile unui avocat, a spus Marius Stanciu, partener al Buju, Stanciu & Asociaţii.
„Chatbot-ul Lawren.ai a apărut pentru că am simţit o nevoie în piaţă şi anume aceea că foarte mulţi oameni nu au acces real la informaţie juridică. Foarte mulţi oameni nu merg la avocaţi sau când merg la avocaţi merg ca la doctor – când doare – sau ca la chirurg - doar la operaţie. Nu există nicio cultură a mersului la avocat. Ideea de consultanţă de business este foarte puţin cunoscută, doar clienţii sofisticaţi ştiu de chestia asta şi atunci ne-am gândit că există o piaţă pentru aşa ceva şi ne-am gândit că tehnologia permite în acest moment să facem un chatbot în care lumea să pună întrebări aşa cum ştie el, nu trebuie să fie foarte juridic, pentru că de foarte multe ori cineva când vine la avocat, avocatul are şi rolul de a traduce ce vreau omul acela să spună într-o formulă juridică, şi exact asta face şi chatbotul“, a spus Marius Stanciu în cadrul emisiunii de business ZF Live.