♦ MedLife a lansat un abonament medical, LevelUp, care include zona de sport, nutriţie şi starea de bine a angajaţilor ♦ Abonamentul este disponibil doar pentru IMM-uri, dar oficialii grupului se uită să extindă şi spre companiile mari ♦ Preţul pentru acest abonament este de 20 euro/lună.
Operatorii medicali se uită spre diversificarea portofoliului de abonamente medicale în funcţie de nevoile angajaţilor şi de tendinţele generale din sfera sănătăţii. Astfel, MedLife, cel mai mare operator privat după cifra de afaceri, a introdus abonamentul LevelUp, care include şi zona de sport şi nutriţie, destinat companiilor mici şi mijlocii. Targetul companiei este să ajungă la circa 20.000-30.000 de abonaţi în primul an de lansare a acestui abonament, care costă 20 euro pe lună.
„Este o piaţă a angajatului şi lumea aleargă după aceşti oameni şi trebuie să le ofere beneficii. Cred că toate companiile vor face mult mai mult pentru angajaţii lor. Aceste beneficii care sunt deductibile fiscal sunt extrem de importante. E clar că viitorul sănătăţii nu stă doar într-un control medical anual. Numărul persoanelor care solicită un ajutor pentru zona de stres este fantastic de mare, cred că s-a dublat, cu siguranţă. Zona de sală şi zona de sănătate mintală au fost cele mai cerute servicii de departe din acest nou pachet LevelUp“, a spus Mihai Marcu, CEO şi preşedintele MedLife Group. El a fost prezent în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Jumătate dintre angajatori pun accent pe zona de sănătate şi stare de bine a angajaţilor şi văd o legătură directă între sănătatea celor care muncesc zilnic şi productivitatea companiei, spune Laurenţiu Giuşcă, director corporate MedLife Grup, citând un studiu realizat de PwC.