ZF Live

ZF Live. Mihai Trandafir, managing director, Universal Mccann România şi Bogdan Enoiu, CEO, Mccann WorldGroup România: Fenomenul tricoului galben a apărut din dorinţa noastră, a românilor, de a avea succes din nou şi pe plan sportiv şi din nevoia de a aparţine unei adunări de oameni cu acelaşi scop. Echipa şi suporterii au fost un tot unitar

Mihai Trandafir, managing director, Universal Mccann România

Mihai Trandafir, managing director, Universal Mccann România

Autor: Alexandra Matei

10.07.2024, 18:30 234

♦ Multe branduri, cum ar fi Betano, Kober, Dedeman şi Lidl, s-au asociat cu echipa naţională înainte de a şti care va fi rezultatul României la EURO, iar primii indicatori influenţaţi de astfel de momente sunt cei de imagine.

Echipa naţională a României a reuşit de-a lungul parcursului său la EURO să strângă, atât pe străzile Bucureştiului, cât şi pe stadioanele din Germania, o mare  galbenă, formată din zeci de mii de români din toate colţurile lumii, îmbrăcaţi în tricouri galbene, care au susţinut echipa naţională.

Fenomenul tricoului galben, spune Bogdan Enoiu, CEO al Mccann WorldGroup România, a apărut din dorinţa românilor de a avea succes din nou şi pe plan sportiv şi din nevoia de a aparţine unei adunări de oameni cu acelaşi scop.

„Fenomenul tricoului galben s-a creat din dorinţa noas­tră de a avea succes din nou şi pe plan sportiv. E vorba şi de nevoia noastră, o nevoie chiar tribală, de a apar­ţine unei adunări de oameni cu acelaşi scop. Întregul fenomen a fost o dovadă de fair-play, de unire, de sim­ţire. Echipa şi suporterii au fost un tot uni­tar. Nu am mai avut un astfel de fenomen. Acest fe­no­men are la bază, bine­înţeles, şi creşterea pu­terii de cumpărare, pentru că în Germania ro­mâ­nii au lăsat foarte mulţi bani. Acest fenomen a dus, de ase­menea, la vânzarea a peste 100.000 de tricouri. Cred că fenomenul tri­coului galben va rămâne în con­ti­nuare“, a detaliat Bogdan Enoiu în tim­­pul emisiunii online de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro