ZF Live

ZF Live. Mihai Voicu, general manager al producătorului de bere Bergenbier: Strategia noastră de dezvoltare ne va permite să intrăm şi pe alte categorii din piaţa băuturilor

Autor: Alexandra Matei

15.04.2021, 19:15 96

Molson Coors, acţionarul Bergenbier, s-a repoziţionat din zona industriei berii în cea a producţiei de băuturi, iar acest lucru îi permite companiei din România să se uite şi pe alte segmente de piaţă.

Întoarcerea în ţară în 2020 a peste 1,5 mi­lioane de români a însemnat, pentru industria berii, creştere a numărului de consumatori, care se vede în magazinele de proximitate, în special în mediul rural.

„În 2020 s-au întors acasă circa 1,5-2 milioane de români. Cred că avem un volum de consumatori mai mare. Creşterea consumului se vede în magazinele de proximitate, în special în cele din mediul rural, ele fiind totodată şi cele care au compensat pierderile din HoReCa în 2020. Canalul HoReCa nu a impactat industria berii atât de tare ca întoarcerea românilor în ţară. Acesta reprezintă circa 15-20% din industria berii, iar 2020 a adus într-adevăr o scădere semnificativă, ceea ce este şi normal. Totuşi, industria a fost mai puţin lovită în România decât în alte ţări, pentru că piaţa berii în 2020 a fost într-o zonă flat. Suntem în linie cu aşteptările interne, cu piaţa şi poate chiar puţin peste. E adevărat, din punct de vedere al valorii, încă suntem afectaţi din cauza restricţiilor impuse în HoReCa şi acolo cu toţii aşteptăm evoluţii mai bune“, a declarat Mihai Voicu, general manager al Bergenbier,  în cadrul emisiunii online de business ZF Live.

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO