ZF Live

ZF LIVE. Mirel Pleşca, directorul financiar al GroupM: Piaţa totală de publicitate este de 550 mil. euro. Televiziunea pierde teren în faţa digitalului

Autor: Greta Bogdan

06.07.2016, 00:05 718

Piaţa de publicitate românească este estimată la o valoare totală de aproximativ 550 mil. euro, dintre care media reprezintă 344 mil. euro, iar agenţiile de publicitate, comu­nicare şi PR, cercetare, 200 mil. euro,  a spus Mirel Pleşca la emi­siunea ZF Live.

Din piaţa media fac parte televiziunea, digitalul, radio, presa, medii care au înregistrat anul acesta o creştere de 9%, potrivit exe­cutivului. Pentru anul 2017 executivul speră la acelaşi ritm de creştere ca până acum.  În conti­nuare, tele­viziunea pierde teren în faţa mediului digital.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO