ZF Live

ZF Live: Miron Radic, CEO al amb Wine Company (Crama Liliac) „Exportăm vinuri din soiuri autohtone precum Fetească Albă, Fetească Regală şi Fetească Neagră pentru că există un interes pentru produse noi“

Miron Radic, CEO amb Wine Company: Lucrăm la un concept pentru a primi turiştii care vin să viziteze crama şi să deguste vinurile locale. De aceea, pentru anul viitor ne propunem să construim un spaţiu de evenimente pentru 70 - 80 de persoane, astfel putem atrage grupuri mai mari de vizitatori. De asemenea, căutăm parteneri pentru a construi un loc pentru cazare.

Miron Radic, CEO amb Wine Company: Lucrăm la un concept pentru a primi turiştii care vin să viziteze crama şi să deguste vinurile locale. De aceea, pentru anul viitor ne propunem să construim un spaţiu de evenimente pentru 70 - 80 de persoane, astfel putem atrage grupuri mai mari de vizitatori. De asemenea, căutăm parteneri pentru a construi un loc pentru cazare.

Autor: Mircea Nica

19.08.2019, 18:30 182

♦ Compania exportă în prezent 10% din producţie atât în ţările europene, cât şi pe alte continente.

Cramele Liliac, producătorul de vin deţinut de amb Wine Company, are în plan anul viitor construirea unui spaţiu de evenimente şi acomodare în zona cramelor, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Miron Radic, CEO amb Wine Company, compania care operează businessul Crama Liliac.

„Lucrăm la un concept pentru a primi turiştii care vin să viziteze crama şi să deguste vinurile locale. De aceea, pentru anul viitor ne propunem să construim un spaţiu de evenimente pentru 70 - 80 de persoane, astfel putem atrage grupuri mai mari de vizitatori. De asemenea, căutăm parteneri pentru a construi un loc pentru cazare. Acest lucru ar contribui la o experienţă mult mai bună într-un cadru mai restrâns, mai ales că vrem să nu avem mai mult de 12 camere disponibile.“

Miron Radic a explicat faptul că 80% dintre vizitatorii care merg la cramă sunt români, iar restul de 20% sunt străini. Acesta susţine că românii abia acum descoperă cât de frumoasă este ţara lor. Pe de altă parte, producătorul de vin oferă degustări de vinuri la care specialiştii de la cramă pot oferi explicaţii în trei limbi, română, engleză şi germană, ceea ce îi surprinde pe vizitatori. Crama din Lechinţa produce 30% vinuri roşii, urmând ca acest procentaj să crească în viitor la 50%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO